poniedziałek, 18 lutego 2013

Zielona herbata na odchudzanie

Problem z nadwagą jest dziś bardzo powszechną dolegliwością. Może być on spowodowany wygodnym trybem życia oraz niezdrowym odżywianiem się. Jeśli nie żałujesz sobie fast foodów, czipsów i coli, to nic dziwnego, że Twoja waga nie jest zadowalająca. Jeśli chcesz pozbyć się tych zbędnych kilogramów, możesz spróbować odrobinę sobie pomów pijąc znakomity napój - zieloną herbatę.

Przede wszystkim herbata jest od stuleci używana przez Chińczyków i Japończyków, gdyż jej właściwości zdrowotne są naprawdę imponujące. Do dziś używa się zielonej herbaty w tradycyjnej chińskiej medycynie.

Zapobiega ona wielu schorzeniom takim jak cukrzyca i różne odmiany raka, zwalcza nieświeży oddech. Jest też przydatna w walce z nadwagą.

Dlaczego zielona herbata na odchudzanie? Ponieważ nadwaga wiąże się z niskim poziomem metabolizmu, który zielona herbata podnosi. Zawiera ona minerały i witaminy, które pomagają w stabilizacji rytmu przemiany materii.

Zwiększony metabolizm sprawia, że otrzymujemy więcej energii z pożywienia, można więc poczuć się pełnym sił! Oznacza to również, że nie będziesz męczyć się tak szybko i z większą ochotą weźmiesz się za ćwiczenia fizyczne.

Kolejną zaletą zielonej herbaty jest to, że pomaga przezwyciężyć apetyt - zamiast otwierać kolejną puszkę coli, zaparz zielonej herbaty. Dobrze jest wypić filiżankę zielonej herbaty 15 minut przed obiadem, aby nie poskromić nadmierny apetyt.

Jak widać, zielona herbata może pomóc w utracie wagi. Zostało to udowodnione w wielu badaniach, a także w praktyce - pomagając wielu osobom z nadwagą.

Gdzie kupić zieloną herbatę? Polecam sklep Kawa-czy-herbata.pl

10 komentarzy:

  1. Robi wrażenie. Ale jaka zielona herbata jest najlepsza? Czy herbaty w saszetkach są znacznie gorsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebkami jest ten problem, że nigdy nie wiesz co jest w środku. Poza tym nigdy nie piłem torebkowej zielonej herbaty, która byłaby smaczna, a piłem ich przynajmniej kilkanaście.

      Usuń
    2. W torebkach na ogół są mieszanki. I raczej ciężko się parzy taką herbatę. W każdym bądź razie - liście najlepsze, sama natura :)

      Usuń
  2. Zielona herbata na odchudzanie, ale jednocześnie jest świetna w diecie dla osób aktywnych, chcących przybrać masy - wszystko zależy od diety i czasu jakim ja pijemy. Przy odchudzaniu warto wypic przed posilkiem, za to dla osob cwiczacych - tuz po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona herbata jest naprawdę dobra na odchudzanie ale tak naprawdę jest bardzo zdrowa
    piłem ją no przynajmniej mi nieźle smakowała chociaż to nie jest zwykła herbata ale wypicie jednej filiżanki dziennie na pewno poprawi nam zdrowie i samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona herbata jest moim ulubionym napojem, codziennie od niej zaczynam dzień. Dobrze mnie nastraja i wspomaga moje odchudzanie. Lubię pić zwłaszcza tą "liściastą". Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Szczerze mówiąc, na temat zielonej herbaty nie mam zbyt fajnych wspomnień. Po paru dniach picia przez następne dwa tygodnie co 20 minut chodziłem do ubikacji ... nie mogłem się na niczym skupić bo wiedziałem że zaraz znowu będę musiał iść do WC

    Pozdrawiam
    Czarno-biauy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakiś problem z nerkami, albo układem moczowym. Pierwsze słyszę o takiej reakcji na zieloną herbatę, może warto pójść do lekarza.

      BTW Dzięki za komentarz, czytałem swego czasu Twojego bloga Na marginesie życia i bardzo mi się podobał, za równo jeśli chodzi o treść jak i formę.

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Osobiscie nie pije zielonej herbaty bo sie nie odchudzam. Pije ją bo oczyszcza mój organizm i jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam obecnie jestem na diecie i korzystam z dobrodziejstwa zielonej herbaty :) Teraz przynajmniej mam pewność, że dobrze robię. Dzięki za artykuł.

    OdpowiedzUsuń